Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat houdt beatsaudio in op mijn HTC Windows 8s ?

Ik heb een windows phone 8 gekocht alleen ik zie in het menu beats audio en op de achterkant. Wat houdt het in en wat kan ik ermee

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
856

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als het goed is zijn de speakers in de telefoon van beats audio

Toegevoegd na 1 uur:
het is een audio-profiel van Beats audio dat ervoor zorgt dat de muziek, luider, voller en ruimtelijker klinkt en er meer bassen in zitten. De balans tussen hoge tonen en bassen is niet te sturen, ‘Beats audio’ kan alleen aan of uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je er een beats audio koptelefoon op zou aansluiten of oortjes, zou het extra goede kwaliteit leveren. Ik denk echter dat er niet een significant verschil is en dat dit een commercieel trucje is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat het geluid beter is en veel meer bass. Als je Monster beats en is het echt goed mooi geluid, maar als je het aansluit op een box, kan je je buren lekker gek maken met een lekker nummer, ik heb ook een HTC met beats audio en ik kan niet meer zonder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding