Waar zijn de 2 'camera's' rechstboven bij een samsung ace plus voor?

zijn dit camera's of sensoren en wat doen ze?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik dacht dat het lichtjes zijn die een lichtflits geven als er bijvoorbeeld een bericht binnen komt.

Het beste antwoord

Er zitten inderdaad 2.
1 is een lampje die brand als je batterij vol is of bijna leeg is of je bijvoorbeeld een sms hebt gekregen.
De andere is een sensor die je helderheid van je beeldscherm aanpast indien je het hebt ingeschakeld.
Ik heb hem namelijk constand op hoogste staan.
Die sensor is ook voor het bellen (bij mijn HTC Wildifre wel zo).
Als je wordt gebeld dan gaat het beeld uit als je hem tegen je oor aan houd, zo kun je niet perongeluk ophangen met je oor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat zijn helderheids/licht sensoren.
Die zien zeg maar het licht en past de helderheid van het scherm aan.

Toegevoegd na 1 minuut:
Tegenwoordig heeft iedere smartphone dat.