Wat kan de persoon die ik machtig met mijn Apple ID/apps/Iphone4 doen, zodra ik hem hem gemachtigd?

Ik heb een aantal apps via via iemand gedownloud op mijn iphone 4, maar ik wil mijn Iphone synchroniseren en moet nog de nieuwe iOs 5 (en 6?) downlouden, maar dit kan alleen als ik die persoon machtig.

Wat kan die persoon dan doen als ik zijn Apple ID machtig?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je machtig geen persoon, je machtigt je PC om te iets te downloaden, synchroniseren enzo.

Dit wordt niet naar iemand verstuurt. En Apple heeft al lang al jouw gegevens via je apple ID. Het machtigen is het toestemming geven aan Itunes via jouw PC