Hoe kan ik de programma's op mijn iPhone synchroniseren met een nieuwe installatie van iTunes?

Ik heb een nieuwe versie van windows op mijn PC gezet (HD was stukgegaan) en nu wil ik graag mijn de programma's die op m'n iPhone staan synchroniseren met iTunes, zodat ik iTunes hierna kan gebruiken om de programma's te beheren.

Als ik nu de optie "programma's synchroniseren" aanzet, krijg ik de melding dat in dat geval alle programma's op m'n iPhone gewist gaan worden. Is er een manier om dit probleem op te lossen, zodat ik toch vanuit iTunes de programma's die nu al op m'n iPhone staan kan beheren?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb hetzelfde probleem gehad en de programma's opnieuw gekocht. Bij het afrekenen werd herkend dat de programmas al betaald waren en werden ze niet nogmaals afgeschreven. Nou had ik maar 5 programmaatjes, dus dat was niet zo'n probleem. Bij tientallen hoop ik dat er een eenvoudiger oplossing is, maar ik ken m niet.

Voor muziek die je op die manier kwijtraakt zijn er programmaatjes waarmee je bestanden van je Iphone naar de pc overzet, de Iphone wordt dan een externe HD.

Succes!
paulus811