Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik de programma's op mijn iPhone synchroniseren met een nieuwe installatie van iTunes?

Ik heb een nieuwe versie van windows op mijn PC gezet (HD was stukgegaan) en nu wil ik graag mijn de programma's die op m'n iPhone staan synchroniseren met iTunes, zodat ik iTunes hierna kan gebruiken om de programma's te beheren.

Als ik nu de optie "programma's synchroniseren" aanzet, krijg ik de melding dat in dat geval alle programma's op m'n iPhone gewist gaan worden. Is er een manier om dit probleem op te lossen, zodat ik toch vanuit iTunes de programma's die nu al op m'n iPhone staan kan beheren?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
760

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb hetzelfde probleem gehad en de programma's opnieuw gekocht. Bij het afrekenen werd herkend dat de programmas al betaald waren en werden ze niet nogmaals afgeschreven. Nou had ik maar 5 programmaatjes, dus dat was niet zo'n probleem. Bij tientallen hoop ik dat er een eenvoudiger oplossing is, maar ik ken m niet.

Voor muziek die je op die manier kwijtraakt zijn er programmaatjes waarmee je bestanden van je Iphone naar de pc overzet, de Iphone wordt dan een externe HD.

Succes!
(Lees meer...)
paulus811
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding