Mijn mobiel s niet comptal met een app die ik wou downloaden, kan ik hiet iets aan doen?

Ik wou vandaag een app downloaden en toen stond er dat mijn mobiel niet compatibel is met deze app. Kan ik hiet iets aan doen? Want ik wou die app heel graag. Ik heb een samsung galaxy ace als dat van belang is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een mobiel kopen die wel compatible is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een goede smartphone kopen die een beetje duurder is.. Altijd problemen met budget smartphones (samsung/htc)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan proberen "black market" te installeren, te vinden als je bij google intypt: black market.apk (of gewoon via google play) Die wil nog wel eens meer apps toe laten. Dit is alleen niet helemaal legaal geloof ik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hangt af van de app, en wat de reden is dat die niet compatibel is. Het kan zijn dat die app alleen bedoeld is voor bv America. Zoals bijvoorbeeld Flixster is.
Dus om welke app gaat het?

Het beste antwoord

Ja dit kan met een hele flinke omweg, afhankelijk of het een gratis of betaald programma is kan het illegaal zijn, dus doe dit alleen bij gratis programma's. Let goed op:

Zorg dat je een programma hebt om het bestandssysteem.te doorzoeken. Type file manager in bij google play en dan vind je er een aantal.

Zorg dat je telefoon is ingesteld om applicaties van onbekende bron te installeren (let op, alle programmas kunnen dus geinstalleerd worden, ook malware etc.) Instellingen -> applicaties -> ontwikkeling en daar kun je het aanzetten.

Zoek op google.nl op: .apk, bijvoorbeeld: google chrome .apk

Kijk naar een site waar je zo'n bestand kan downloaden.

Als je hem hebt gedownload, ga dan naar je bestandsbeheerder ddie je eerder gedownload hebt en zoek het bestand op (waarschijnlijk bij downloads) klik hem aan en installeer het bestand.

Met ewn beetje geluk werkt het, google chrome werkt uitstekend op mijn htc legend met 2.3.7 in plaats van 4.0 :-)

Het is omslachtig, maar haalbaar bij enkele apps. Het is risicovol en bovendien vaak vol fouten, maar niet gewaagd is niet gewonnen. ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

nee, want als jouw mobiel zegt dat de app niet compatible is dan is dat zo, tenzij je besturingssoftware niet up to date is.