kan je met de s3 ook snapshots maken zo ja hoe werkt het ?

Zo all bijvoorbeeld alls je op buienrader zit en je wil daar een foto van van en op fb zeten

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dat kan dmv een beweging met de zijkant van je hand van links naar rechts.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Druk op de HOME-knop, dan op de BACK-knop en dan op de VERGRENDEL-knop. Hou tijdens deze handeling de HOME-knop ingedrukt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of Gewoon in de breedte over het scherm vegen met de zijkant van je hand, veel makkelijker toch??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel simpel, met de palm van je hand van links naar rechts swipen.
Anders kan je ook de "uit knop" + de "home knop" tegelijk indrukken voor paar secondes, als het goed is zie je dan een witte flits op je scherm zelf dat het een screenshot heeft gemaakt.