Ik kan geen contacten meer toevoegen op mijn Samsung Galaxy?

Hoi,
Kan iemand mij helpen met mijn probleem? Het probleem is namelijk dat ik geen contacten meer toe kan voegen op mijn Galaxy Y. Als ik bijvoorbeeld een bericht krijgt via SMS door een nummer dat ik nog niet in mijn mobiel heb en ik deze probeer op te slaan d.m.v. 'opties' en dan 'voeg toe aan contacten', dan gaat hij naar het scherm om een contact toe te voegen en daar krijg ik een fout melding waarin staat 'er gaan mogelijk gegevens verloren'. Hier kan ik op 'OK' drukken, maar als ik dat doe dan gebeurt er niets. Dan krijg ik gewoon het scherm om een contact toe te voegen met de balken 'Naam' en 'telefoonnr.' blanco. Wanneer ik dan op het balkje 'Telefoonnr.' klik om een nummer toe te voegen, dan kan ik niets invullen. Hij blijft niet vast hangen ofzo, maar ik elk cijfer dat ik dan intik wordt dan niet ingevuld in het balkje. Weet iemand hoe dit komt? En hoe ik dit mogelijk zou kunnen oplossen? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.3K

Het beste antwoord

Zou het kunnen dat het geheugen vol zit, probeer eens wat te wissen en kijk dan of het misschien wel lukt.