Kan je de verwijderde browsergeschiedenis weer terug ophalen?

Ik had wat op mn ipod qua internetten enzo en dan via instellingen->safari->geschiedenis verwijderen. Kan iemand nadat ik dit heb gedaan nog de geschiedenis terug ophalen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De geschiedenis is vrijwel altijd terug te halen, maar het vereist een meer dan gemiddelde kennis. Ik neem aan dat jouw vader daar niet over zal beschikken. En dan nog: jij maakt je wellicht zorgen om die ene website waarop je bent geweest - tussen al die andere pagina's valt dat echt niet op.

nee daarom vraagt die ook: 'weet je zeker dat je de browsergeschiedenis wil verwijderen' en dan staat er zo'n dramatische rode knop annuleren wat wil je dan opzoeken mischien weet ik het

Tenzij iemand een beheer over de router heeft en zo de geschiedenis kan bekijken. Maar ik denk kleine kans is dat iemand dat doet. Ook de provider van uw verkrijgt misschien de geschiedenis. Maar ze hebben Privacy rechten. Ze kunnen dus nooit zomaar aan derden delen tenzij ze door justitie/politie gedwongen zijn.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100