Kan je de verwijderde browsergeschiedenis weer terug ophalen?

Ik had wat op mn ipod qua internetten enzo en dan via instellingen->safari->geschiedenis verwijderen. Kan iemand nadat ik dit heb gedaan nog de geschiedenis terug ophalen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En het is juist goed als het niet kan!

Het beste antwoord

De geschiedenis is vrijwel altijd terug te halen, maar het vereist een meer dan gemiddelde kennis. Ik neem aan dat jouw vader daar niet over zal beschikken. En dan nog: jij maakt je wellicht zorgen om die ene website waarop je bent geweest - tussen al die andere pagina's valt dat echt niet op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha okee bedankt!! Mooizo, nee ik denk dat mn vader dat niet kan, !

Andere antwoorden (2)

nee
daarom vraagt die ook:
'weet je zeker dat je de browsergeschiedenis wil verwijderen'
en dan staat er zo'n dramatische rode knop annuleren
wat wil je dan opzoeken
mischien weet ik het
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tenzij iemand een beheer over de router heeft en zo de geschiedenis kan bekijken. Maar ik denk kleine kans is dat iemand dat doet.

Ook de provider van uw verkrijgt misschien de geschiedenis. Maar ze hebben Privacy rechten. Ze kunnen dus nooit zomaar aan derden delen tenzij ze door justitie/politie gedwongen zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja mn vader is soms met de router bezig. Kan ie dus alles zien? Ik hoop het niet maar zeg maar het eerlijke antwoord;)! Iig bedankt voor deze alvast!