Wat moet je doen als je mobiel oneindig lang opstart??

Ik heb een samsung galaxy gio, en nou wou ik gewoon mijn mobiel opstarten, maar nou blijft hij hangen op het scherm voordat je de pin in moet voeren... het 'Samsung Scherm' noem ik het.. nou start hij de hele tijd opnieuw op.. is het een virus ofzo???

Toegevoegd na 51 seconden:
zeer graag antwoord !

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Doe idd wat iStubborn zegt, ik had precies hetzelfde probleem (ook Samsung) na het opladen en dat was zo opgelost.
(Ik denk niet dat het een virus is.)
Probleem nooit meer gehad.

Het beste antwoord

Lijkt als een storing in de software. Je kunt eens proberen de batterij helemaal te verwijderen. Dan een minuutje of 10 wachten en weer opnieuw plaatsen. Als hij het dan nog niet doet lijkt hij wel stuk.