pre-paid creditcard kopen
of
je iPod touch jailbraken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je apps wil downloaden uit de app store moet je een itunes account hebben, dat is makkelijk aan te maken.
Als ze je gaan vragen naar je creditcard gegevens kun je ergens aanvinken dat je dit later wel doet (dit hoef je natuurlijk dan niet perse te doen).
Als je dan een account heb kun je gewoon gratis apps downloaden uit de app store.

Je kan je ipod natuurlijk ook jailbreaken waardoor je alle apps die geld kosten gratis kunt downloaden.
Als je wilt weten hoe je je ipod jailbreakt moet je gewoon even gaan zoeken op youtube, daar staat wel een tutorial.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit kan ook zonder je ipod te jailbreaken,

maar dan moet je gewoon een ITunes Kaart kopen, deze koop je of via internet gewoon bij apple,
of in de winkel zoals free record shop of een andere muziekwinkel..

hierop staat dan een code die je in moet voeren en dan heb je opeens het bedrag van die kaart op je account.
hiermee kun je dan App's of muziek kopen ;)

succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet via itunes in de appstore een gratis app zoeken,
daar op klikken en dan kiezen voor account maken,
dan krijg je de optie zonder creditcard.

Toegevoegd na 48 seconden:
ik had hetzelfde probleem en via deze instructie is het gelukt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Prepaid creditcard op v3cash.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan ook via de Click and Buy optie, moet je je wel even registreren en dan schrijven ze het van je bankrekening af
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jailbreak of
je moet je creditcard nummer gewoon niet invoeren.

Voor meer duidelijkheid ga je naar http://www.apple.com/nl/contact/