Hoe zorg ik er voor dat mijn iPhone alarm niet trilt maar alleen het geluid speelt?

De enige oplossing waar ik bekend mee ben is het compleet uitschakelen van het trillen voor de hele telefoon, is er een makkelijkere manier om dit te doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K

Antwoorden (1)

Instellingen , geluiden , trillen uit ! Of ook uit op stil . Daarbij is er ook mogelijk , GEEN melding in scherm , van tel of sms of what's Ap in je berichten instellingen . Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Berichten centrum . Daarbij is er bij de laatste (of vorige update) een niet storen functie ,waarbij je kunt aangeven door wie je wel prettig gestoord wil worden . Dus in je berichten centrum moet indien het niet gewenst is daar , alles af vinken van sms tot ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoel dus de wekker ("alarm")