iPad wilt niet meer activeren, hoe kan ik dit verhelpen?

Hallo

mijn iPad 1 is na een update niet meer te gebruiken
hij blijft steeds vasthangen bij het activeren van de iPad.. na 2 minuten "activeren" herstart die zichzelf en kan ik weer opnieuw beginnen met het instellen van Land,Regio wifi etc. dit heeft allemaal geen zin want steeds bij het activatiescherm valt die uit.

in Itunes heb ik al een keer de iPad upgedate, of herstel gedaan.. maar lukt niet.

Help mij aub?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit lijkt me geen goed teken.
Mischien nog eens herstel doen, je moet wat proberen.
Of een hare reset uitvoeren door aan/uit knop en home knop tegelijk indrukken.

Antwoorden (2)

Ja je moet de app verwijderen dan de ipad opnieuw opstarten en die app downloaden dan is het volgens mij voorbij
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
welke app de iPad start niet eens .. Lees mijn bericht eerst voordat je onzin schrijft
Je kan proberen om de iPad te rebooten, dat doe je door de homeknop en de vergrendelknop ongeveer 10 seconden tegelijk ingedrukt te houden