Dat weet niemand dus dit een beetje onzinnige vraag. Het develop team voor de jailbreak hoopt dat ze hem voor 2013 uit hebben. Dus waarachijnlijk rond 25 december aanstaande. Als je up to date wil blijven moet je even pod2g op twitter volgen of everythingapplepro op youtube. Dan krijg je het meteen door als de jailbreak uit is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De Untethered Jailbreak voor ios 6 is er nog lang niet. Dus ios 6.0.1 zal er nog heel lang niet zijn. Binnen ne jaar kun je hem verwachten maar de Tethered jailbraik zal er wel binnenkort er zijn.