Ik wil graag een iphone 4S uit de V.S halen, moet ik heb nog dan nog laten jailbreaken?

De titel zegt genoeg, ik zou er graag een Nederlandse simkaart in willen zetten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn vraag is deels beantwoord, dank daarvoor. Alleen zit ik nog met een vraag; waar en hoe kan je een iPhone 4S uit het buitenland simlockvrij laten maken?

Het beste antwoord

Er is helaas nog geen jailbreak voor de 4S op iOS 6 of hoger (6.0.1)
Ik denk dat jij bedoelt unlocken, dat is dat de iPhone op alle providers kan.
Als dit je vraag is:

Als je hem simlock koopt dan moet je dit doen ja.
Als je hem sim lock vrij koopt hoeft dit niet.

Zie bron voor een handige site om te kijken wat je wel en niet kan jailbreaken.