Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn sms toon anders is dan mijn meldingstoon? (samsung galaxy ace)

ik heb net een paar dagen een nieuwe mobiel de galaxy ace van samsung. maar nu wil ik de meldingstoon anders hebben als de sms toon, dit kreeg ik niet voor elkaar, kan iemand mij helpen???
bijv. ik heb voor sms heb ik graag een iets harder geluid zeg maar, maar voor een berichtje van fb of watsapp, wil ik een klein kort zacht geluidje.

is dit mogelijk???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Ga naar berichten.
Open de configuratie instellingen van de berichten(Met de linker toets van je telefoon).
Scroll naar beneden en klik op 'beltoon'.
Kies hier een ander toon voor jouw smsjes.
Operatie voltooid! ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ga naar instellingen en dan naar geluid. in die lijst zie je staan beltoon en beltoon melding, beltoon melding is voor het geluid wat je hoort als je bijv. een sms'je binnenkrijgt en beltoon is gewoon het geluid wat je hoort wanneer je gebelt wordt.
klik op welke je wil veranderen en kies een leuk geluidje uit en klaar is kees.

Toegevoegd na 4 minuten:
bij je whatsapp instellingen staat ook meldingen als je daar op klikt dan kan je het geluid voor whatsapp veranderen ten opzichte van het geluid van je sms