Zijn er gratis multiplayer spellen voor op de iPad die op een iPad gespeeld kunnen worden?

Ik zou graag namenlijk zo'n app willen downloaden om met mijn zusje te spelen. Ik ken al het spel "Achtung!", daarbij kan je op een iPad met zijn vieren ieder een wormpje besturen en dan moet je zo lang mogelijk overleven.
Ik zou graag willen weten of er zo'n app bestaat maar dan gratis (het hoeft niks met wormpjes te maken te hebben, gewoon een leuk klein spelletje)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja ik heb zelf asphalt 7 hij is op dit moment gratis te downloaden. (Ik weet natuurlijk niet of je van race games houd). Ook is rc plane 2 wel leuk.En verder kun je eens in het gamecenter kijken. Veel suc6
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedoel je.... 2 Ipads en dan samen? Dan HayDay...:)