Kan ik kosteloos mijn abonnement bij vodafone veranderen

Ik heb sinds augustus een abonnement bij vodafone, met een iphone 4. Ik heb een 500 mb internetbubdel en 140 bel minuten en onbeperkt sms. Ik kom echter niet uit met mijn mb's. Ik heb op de site gezien dat er een abonnement is met 90 belminuten en 1024 mb. Kan ik dit kosteloos wijzigen? De maandelijkse kosten blijven gewoon hetzelde.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Toen ik mijn abonnement nam bij Vodaphone heb ik dat ook gevraagd, en toen zeiden ze dat je wel altijd wanneer je maar wil, kan upgraden dus bijvoorbeeld een groter aantal MB's nemen, maar niet minder kan doen. Dus ik denk dat dat in jouw geval niet zal kunnen. Ik denk dat je je 140 minuten moet houden.