Heeft de samsung galaxy nexus i9250 een frontcamera? en zo nee, welke andere versie van de samsung galaxy nexus heeft dat wel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, deze heeft een frontcamera van 1,3 megapixel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Per definitie zit er gewoon een 1,3 megapixel frontcamera in de nexus i9250. Ook op de afbeeldingen op pdawereld is de camera te zien. Lijkt me dus een fout van pdawereld.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb zelf nog nooit iets besteld bij pdawereld.
Ik kan echter wel zeggen dat u zich zeker geen zorgen hoeft te maken om bij deze website hoeft te bestellen. Dingen die nuttig zijn om naar te kijken als u iets via een webshop wilt bestellen die u niet kent:
- Heeft de webshop keurmerken. En kijk dan naar het Qshop keurmerk, het webshop keurmerk en het thuiswinkel keurmerk. Qshop en webshop keurmerk draaien echt om de kwaliteit en betrouwbaarheid van webshops, thuiswinkel draait meer om beveiliging en omgang met privacy. Let wel op, check altijd op de website van de keurmerken of de websites er ook echt ingeschreven staan. Sommige webshops adverteren met deze keurmerken terwijl ze ze niet hebben. Koop op die websites dus nooit iets!
- Check de webshop op http://mijnpolitie.nl onder het kopje internetoplichting. Geeft deze meldingen, kan je er ook vanuit gaan dat er iets mis is.
- Vergelijkingssites: webshops op vergelijk.nl zijn eigenlijk altijd wel betrouwbaar, kieskeurig.nl heeft voor webshops een 'betrouwbaar' kenmerk. Bij deze twee kan je er eigenlijk sowieso wel vanuit gaan dat de webshops betrouwbaar zijn. Sommige webshops op vergelijk.nl, waaronder pdawereld, hebben het vergelijk-keurmerk. Deze zijn specifiek door vergelijk.nl aangewezen als betrouwbaar. Ook is vergelijk.nl bereid problemen voor jou af te handelen als er iets mis is.
- kvk-nummer: onbetrouwbare webwinkels staan bijna nooit ingeschreven bij de kvk. Kijk dus of er een kvk-nummer op de website staat vermeldt en check deze op http://kvk.nl