Hoe kan ik het verschil ZIEN tussen een iPhone 3G en een iPhone 3GS?

Wil dus tweedehands zo'n appeltje kopen, echter weet ik niet hoe ik herken of het een 3G of een 3GS is...
Heb gelezen dat de 3GS sneller is, dus ik wil deze graag kopen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Uiterlijk: De letters op de achterkant van de iPhone 3GS zijn feller dan bij de iPhone 3G. Het uit-en-aan knopje van de iPhone 3GS is een fractie dunner dan bij de iPhone 3G. Specificaties: De iPhone 3G heeft een 2 megapixel camera, de iPhone 3GS heeft een 3,2 megapixel camera. De iPhone 3GS heeft ook een iets betere accuduur, en de snellere processor (die je al noemde.)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De 3GS is een verbeterde versie van de 3G. Een van de belangrijkste verschillen is inderdaad de snelheid van het toestel. Uit verschillende vergelijkende tests is gebleken dat de 3GS sneller is qua internet- en verwerkingssnelheid. Het onderstaande linkje geeft een overzicht van de belangrijkste verschillen.