Wat is het goedkoopste abonnement voor de galaxy s2/3/note 2 met internet? alvast bedankt.

Ik zoek een abonnement met telefoon waar ik niet teveel voor hoef te betalen (inkomsten zijn namelijk erg laag).
Na uren googlen kan ik niets vinden; dan maar via deze weg.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je weinig inkomsten hebt, kun je misschien beter een goedkopere telefoon kiezen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of je afvragen of je uberhaupt wel geld voor een mobieltje hebt, en het bezit daarvan noodzakelijk is. Ik red me nog uitstekend zonder, maar merk dat dat voor mijn dochter - die nu in Nederland op school zit - geen optie mee is, hoe graag ze ook (zonder) wil.
Hoewel, nu ze 'm heeft vindt ze' t wel leuk hoor ;)

Antwoorden (3)

Dat moet op dit moment deze zijn

http://www.gsmtopdeal.nl/bestel?toestel=samsung-galaxy-ace-ve-black&TRANSID=910068016&m4n_aid=8805&bundel=met-internet-125&utm_source=Affiliate&utm_medium=%28not%252Bset%29&utm_campaign=M4N

Wel een kleine wachttijd, en een hoop rompslomp met invullen, maar ik heb die onlangs voor mijn dochter besteld en nog altijd niet goedkoper kunnen vinden.

Eenmalig
Samsung Galaxy Ace VE Black € 0
Aansluitkosten € 30,50
Maandelijks
Bel & SMS & Web 125 € 17,45
125 minuten

125 sms'jes

300 MB internet

Prijs voor 24 maanden € 38,13 € 17,45
En voor 1 euro per maand koop je er nog 200 MB internet bij.

Toegevoegd na 59 seconden:
In de laatste regel ben ik de ' vergelijkprijs' vergeten weg te halen . moet zijn prijs voor 24 maanden E 17,45.
Zie ook de link.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Marleen
TS zoekt geen Galaxy Ace.
Goedkoop en duur is voor iedereen natuurlijk anders, maar bij GSMTopDeal heb je een S2 met een contract voor 2 jaar met 250 belminuten + 250 sms + 500 MB internet voor € 22,45 per maand.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kies maar voor een goedkope sim only abonnement.
Een goed overzicht vind u op:
http://www.only-sim-only.nl/

Als u nog geen toestel heeft dat kunt u de samsung galaxy prijzen vergelijken op:
http://www.galaxy-samsung.nl/