Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is het normaal dat de batterij van mijn samsung galaxy s advance zo snel op is?

ik heb een vraag ik heb de samsung galaxy s advcance gekocht en als hij plat is laad ik hem op tot hij volledig is opgeladen maar ik speel bijna heletijd op gsm dus ik gebruik hem de heletijd maar de batterij gaat vrij snel leeg ik moet soms 2 keer per dag volledig opladen ik heb deze gsm nog maar 3 dagen ,is dit normaal?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik heb de samsung galaxy ace en als ik deze constant gebruik, moet ik hem elke dag opladen. Ook bekenden die dezelfde telefoon hebben, hebben hier 'last' van. De samsung galaxy s advance heeft allerlei extra's, dus ik denk dat het wel normaal is. Als je het niet vertrouwt, dan kun je altijd contact opnemen met de winkel waar je jouw telefoon vandaan hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas wel, ik heb zelf een samsung en moet die soms 2 keer per dag opladen. Ik heb de klacht al van meerdere gebruikers gehoord. Het goede nieuws is dat er niks ongebruikelijks aan de hand is (voor dit model dan). Het slechte nieuws is dat er niet heel veel aan te doen is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas gaan de accu's van smartphones sneller leeg, omdat deze telefoons meer functies hebben en gebruiken dan een "gewone" mobiel. U kunt dit tegen gaan door een aantal opties uit te zetten bijvoorbeeld de wifi, dataverbinding en gps. Ook zijn er apps die u op uw toestel kunt zetten die applicaties uitschakelen om energie te besparen.
In de bijgevoegde link vindt u nog een aantal tips voor energiebesparing van uw batterij, maar het is voor een smartphone heel normaal dat u deze een- of tweemaal per dag op moet laden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding