bestaat er een smartphone zonder camera?

en voor het geval het bestaat: weet iemand dan welke een goede smartphone is zonder camera?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom geen camera?
Frimu2
12 jaar geleden
Nee , zonder camera is zo`n camera niet zo slim (smart)als de rest.
Frimu2
12 jaar geleden
Oeps 2e camera moet telefoon zijn....Is hersteld in antwoord.
Frimu2
12 jaar geleden
Je vraag is eigenlijk een beetje hetzelfde als bestaat er een cheese burger zonder kaas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik wil geen camera omdat ik nooit een camera gebruik ;p en bovendien slurpt het erg veel van de batterij
Frimu2
12 jaar geleden
Ik ben niet van plan je een camera /lens aan te praten, maar op een smartphone is het toch wel erg slim, voor bewijsvoering , Barcode scannen , Uitleg (plaatje zegt soms meer dan 1000 woorden , periscoop (je kan om een hoek kijken),Historische gebeurtenis vast leggen. De functie is dus meer dan alleen simpelweg een foto maken.
Indien slim gebruikt is het een heel handige tool Als je hem niet gebruikt......slurpt hij geen batterij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ooohhh............ hmmmm......ik kijk wel !!! toch bedankt voor de tip!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.letsgomobile.org/nl/mobieletelefoon/1219/nokiae51/ Op een Nokia e51 zit ook een camera!
Frimu2
12 jaar geleden
@ Aren , ook niet onbelangrijk, je kan documenten fotograveren waardoor je een digitale kopieermachine heb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou........wie zal ik nu als beste antwoord kiezen? :P
Frimu2
12 jaar geleden
Iets minder belangrijk, met camera kan je hem als spiegel gebruiken (instelling zelfportret)
Ritsuka
12 jaar geleden
Je bent niet verplicht om de camera te gebruiken..

Antwoorden (2)

Nee , zonder een camera is zo`n telefoon niet zo slim (smart) als de rest.
12 jaar geleden
Zeker wel, er is zelfs een iPhone 4S zonder camera van Apple. Deze is uitbracht voor branches waar cameras verboden is zoals het leger en high tech ontwikkeling. Echter, ze zijn nog duurder als de originele met camera!