Begin eens met een reset (home en sleep botton 10 sec indrukken). En nog een tip sluit juist iets aan op je iphone (bv de usb kabel om te synchen. Als dat niet goed gaat eventueel een restore. Werkt dat nog steeds niet? Dan heb je een probleem. Dan blijft jou iphone contact maken met iets wat niet bestaat. Dan apple service provider benaderen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het betekent dat een stukje software niet juist werkt of niet compatible is met je toestel of met een ander stukje software.

Zaak is uit te vinden welke app dat is.
Verwijder eens de apps die je vlak voor de melding hebt geinstalleert en kijk eens wat hij dan doet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb dit ook gehad toen ik mijn iphone op mijn autoradio aansloot. Ik kreeg de melding ook, maar alles werkte perfect. Zou me er niet te druk in maken.