Mijn wifi doet het niet maar ik heb wel volle signaalsterkte ?

Ik heb een samsung galaxy ace (gewoon de eerste) en een ziggo wifi router.
Nu wou ik vanochtend op de wifi gaan maar hij wou maar niet verbinden, ik ging kijken en er stond
signaalsterkte: zeer goed
linksnelheid: 0 mbps

hoe kan het dat als je signaal vol bereik heeft maar de linksnelheid 0 mbps is en er dus niks gebeurd?

Verder was ik wat ongeduldig tijdens het verbinden toen hij het nog wel weet en drukte ik perongeluk op netwerk vergeten, ik heb geleik weer het wachtwoord ingevoerd (het goede wachtwoord met 100% zekerheid!!!) alleen nu staat er : uit, beveiligd met wpa/wpa2 PSK

weet iemand hoe je dit probleem moet oplossen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

Je wifi aan en uit zetten het heeft bij mij geholpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haal de stekker uit de router en wacht 30 seconden. Plug hem daarna weer in het stopcontact. Wacht weer 30 seconden. Kijk of het werkt.
Zet je telefoon uit en weer aan (bij mijn telefoon, een galaxy Gio, krijg ik weleens een wififout)
Mocht je een laptop hebben met draadloos internet, kijk of die het wel doet. Zo niet, dan kun je het beste contact opnemen met ziggo...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer eerst eens je toestel te rebooten.
Eventjes uitzetten, eventueel de batterij er even uithalen.
Deze actie wil vaak helpen bij vreemde kuren.
Ook kan je nog eens een keer proberen om het netwerk te laten vergeten en dan even opnieuw en ongehaast het wachtwoord opnieuw invoeren ( zet hierbij letters/cijfers op weergeven, om zo een vergissing voor te wezen ).