Hoe heet de app waarmee je liedjes kunt downloaden van youtube op je iphone?

Kan ik gewoon op mijn iphone liedjes van youtube downloaden en later op mijn pc zetten om er een cd van te maken? Als het anders kan dan met een app ben ik ook al gelukkig :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Zo zijn er verschillende te vinden op internet.
In de bijgevoegde Nederlandse link ziet u een aantal mogelijkheden.

Toegevoegd na 32 minuten:
U kan ze ook rechtstreeks op uw PC zetten en converteren naar het gewenste formaat met de 2e link die ik toevoegde. U hoeft dus niet via uw iphone te gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus, die app installeren, een link erin kopiëren en downloaden maar? Vanuit die app kan ik het dan op mijn laptop zetten? Bedankt iig voor je antwoord :)

Andere antwoorden (2)

Dit is tubebox of foxetube! Je kan hiermee filpjes opslaan in een map en ze later online terugkijken(doe dit alleen als je verbinding heb met wifi ivm het verbruik van MB's) maar op je pc zetten kan volgens mij niet..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
*offline op je iphone
(zet met het terugkijken even je 3g uit voor de zekerheid)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar echt de muziek eruit filteren oid gaat er dus niet mee? Wel bedankt voor je antwoord :)
De app die ik gebruik heet itunelist.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je voor je antwoord :)