Komt er ooit voor de iPhone 5 een rainbow backplate? (zienfoto)

http://www.google.be/search?um=1&hl=nl&client=safari&tbo=d&biw=1024&bih=644&tbm=isch&sa=1&q=iphone+backplate&oq=iphone+backplate&gs_l=img.3..0j0i24l3.12320.18155.0.18395.32.21.0.6.6.6.317.2702.0j7j5j1.13.0...0.0...1ac.1.jpGCokCHxLU#biv=i|2;d|f2AOPgUKJUdQEM: of is die al uit? Zo ja waar kan ik het vinden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Daar kan ik gerust ja op zeggen.
Voor iedere editie van de Iphone is er een groeiende mark qua gimmicks, van komplete roestvrij stalen casings tot aan chromen backplates.
Je kan het haast niet zo gek bedenken of er is wel iets voor ;)
Persoonlijk vind ik de transparante versies wel leuk.
Maar dat is een ieder voor zich natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja die komen zeker uit hoor.
Ik weet dat mijn leveranciers in China hier druk mee bezig zijn.
Nog eventjes geduld dus!