Waar kan je je back-up gegevens van gesprekken terug vinden?

Whatsapp maakt automatisch om 04:00 back-up bestanden van de gesprekken die je hebt gevoerd.

Nou is de vraag waar kan je die gesprekgeschiedenis terug vinden?

Ik heb een file browser gedownload, maar als ik dan het mapje Whatsapp open met de back-up bestanden dan zie ik allemaal rare chinese tekens?

Alvast bedankt,
Joop

Toegevoegd na 59 seconden:
Vraag:

Toegevoegd na 4 minuten:
Vraag: Waar kan je je back-up gegevens van gesprekken terug vinden op Whatsapp?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
welke telefoon is wel zo handig?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry..
Een Samsung Galaxy S2

Het beste antwoord

Kan niet :-(
Die backups zijn voor whatsapp zo kunnen ze mensen blokken die schelden pesten enz. enz.