Hoe kan een Chinese groothandel 1 iPhone datakabel, maken, verpakken en verzenden naar NL voor 1,25?

http://www.miniinthebox.com/nl/premium-opladen-en-synchroniseren-kabel-voor-ipad-2-ipad-iphone-ipods-1m-wit-_p197167.html

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

MiniInTheBox is een grote keten van meerdere webshops.
Samen ontvangen ze rond de 300 orders per uur, 24 uur per dag door.
Er word een klein percentage in de verkoopbedrag verrekend voor verzendkosten.

De meeste bestellen voor een paar tientjes en soms enkele honderden euro's.
Daarom wordt er bij grotere orders winst gemaakt qua verzendkosten, en bij sommige orders zoals door jou genoemd verlies gemaakt.
Dit wordt dus zo gecompenseerd
.
Ook door het grote aantal verzendingen per dag hebben ze ook andere prijzen gekregen van de verzender, in dit geval China Post en soms HongKong Post bij grote drukte.

Overigs zijn de artikelen daar spotgoedkoop.
Zelf koop ik direct vanaf de fabriek in, en daar kosten ze 25 cent per stuk.
zo kun je nagaan dat er 1 euro omzet over gemaakt wordt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Slecht Kwaliteit... Goedkope verzending
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Materiaalkosten nulkommaniks, arbeidsloon in china nulkommaniks, er gaan een miljoen van die kabeltjes in een zeecontainer die voor nog geen 1000 euro in europa staat.