Windows Mobile (HTC HD2) speelt geen MP3's meer af. Hoe kun je net als met Desktop/Laptop computers een bestand (weer) aan een programma toewijzen...?

Ik heb Windows Mobile, geen Windows Phone dus. Onlangs heb ik een Applicatie geïnstalleerd om MP3's af te spelen. Dat werkte niet zoals ik hoopte. De App daarom weer verwijderd. Nu herkent de Windows Media speler ineens geen MP3's meer. Hoe kan ik er weer voor zorgen dat MP3 weer herkent & afgespeeld worden door media speler?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is voor mij wel lang geleden dat ik met windows mobile heb gewerkt.
5/6/6.1, volgens mij moest je het opnieuw toewijzen doen in de verkenner, gewoon met de verkenner naar een mp3 file en dan open/open with.
Maar dat was meende ik per versie ook weer verschillend.
Over welke versie hebben we het hier?

Een eventuele andere speler installeren kan een dergelijke link mischien ook wel herstellen.