kan ik nog facetimen/berichten op mijn gejailbreakte ipod touch 4g met cydia?

ik wil mijn ipod touch 4g jailbreaken met cydia, maar ik vroeg me af of je er dan ook nog op kunt facetimen/berichten?

alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Alles blijft behouden, alleen komt er cydia bij
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zover ik weet kan je er niet mee facetimen. Maar je kan natuurlijk wel whatsapp downloaden met de tweak installous. En vervolgens download je whatspad in de cydia store.
Trouwens welke IOS heb je? Want IOS 6 en hoger kun je nog niet untethered (je kan hem niet zomaar weeer aan doen als hij bijvoorbeeld uitgevallen is) jailbreak. Deze komt waarschijnlijk rond kerst. (Leuk cadeau) haha. Als je vragen heb stel ze gerust. Ik ben expert op gebied van jailbreaken. :D