Is het mogeljjk dat je je volume op iPod harder dan de grens kan doen en zo ja hoe?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
wil je graag gehoorschade?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier zijn tweaks voor in cydia als je je ipod gejailbreak hebt. Alleen weet ik niet of ze werken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan bedoel ik zonder oordopjes
paulus811
11 jaar geleden
Door de ipod aan te sluiten op een eindeversterker, kun je afhankelijk van de versterker zelfs het Ahoy vullen met je muziek.

Antwoorden (2)

Nee daarom is er ook een grens
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ligt eraan of er een grens aanstaat.

Je kan namelijk een volume drempel instellen op elk Apple Apparaat. Ga hiervoor naar Volume (of Toegankelijkheid.. Weet even niet waar het staat :)) En daar staat ergens iets over een maximum volume.

Als dat uit staat, dan is het maximale volume ook daadwerkelijk het maximale volume.

Staat er een instelling aan, dan moet je die even uitzetten. Dan kan die weer harder.

Overigens is het wel zo: Met een Jailbreak tweak kan je het volume wel over de grens trekken. Volume Maximizer geloof ik. Mja, dan moet ie wel jailbroken zijn.