Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogeljjk dat je je volume op iPod harder dan de grens kan doen en zo ja hoe?

None

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
683
Ritsuka
11 jaar geleden
wil je graag gehoorschade?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier zijn tweaks voor in cydia als je je ipod gejailbreak hebt. Alleen weet ik niet of ze werken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan bedoel ik zonder oordopjes
paulus811
11 jaar geleden
Door de ipod aan te sluiten op een eindeversterker, kun je afhankelijk van de versterker zelfs het Ahoy vullen met je muziek.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nee daarom is er ook een grens
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ligt eraan of er een grens aanstaat.

Je kan namelijk een volume drempel instellen op elk Apple Apparaat. Ga hiervoor naar Volume (of Toegankelijkheid.. Weet even niet waar het staat :)) En daar staat ergens iets over een maximum volume.

Als dat uit staat, dan is het maximale volume ook daadwerkelijk het maximale volume.

Staat er een instelling aan, dan moet je die even uitzetten. Dan kan die weer harder.


Overigens is het wel zo: Met een Jailbreak tweak kan je het volume wel over de grens trekken. Volume Maximizer geloof ik. Mja, dan moet ie wel jailbroken zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding