Hoe krijg ik mijn 5 euro beltegoed?

Hallo,

Ik heb een Prepaid kaartje gekocht voor mijn telefoon
met 10 euro beltegoed ik kreeg bij het begin maar 5 euro
maar waar blijft mijn andere 5 euro en/of hoe krijg ik die

Ik heb een VODAFONE kaartje
en heb hem geregistreerd op de vodafone site

Ze beloofte als je registreert krijg je de 5 euro
Maar ik heb niks gekregen

En ik ga niet opwaarderen voordat ik die 5 euro hebt gekregen!

Groeten,
Cherwin

Toegevoegd na 36 minuten:
PS: Het gaat niet over de BONUS want voor dat moet je opwaarderen. maar het gaat over de 5 euro waar ik al voor hebt betaald

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit doen ze meer. Ze gokken er gewoon op dat je het erbij laat zitten. Je moet eens weten hoeveel mensen die vijf euro dan maar laat zitten. Het antwoord is dus al gegeven, je moet er achteraan! en soms wel drie keer ook.. succes

Antwoorden (3)

Had ik ook...even kontakt opnemen via klantenservice...kan ook via site
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet je registreren én je tegoed binnen 2 maanden opwaarderen. Pas dan krijg je die 5 euro extra. Dus laat die 2 maanden niet voorbijgaan, want dan krijg je echt geen bonus.

Zie op bijgaande website van Vodafone.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
... Hb een kaartje van 10 euro gekocht... 5 euro gekregen.. dus heb recht op die andere 5 euro Zonder overnieuw geld te verspillen.
Als je je persoonlijke gegevens invult krijg je de 5 euro bonus. Of je typt op Vodafone.nl in de zoekbalk: 5 euro bonus en dan kom je er ook. De 5 euro wordt vaak direct bij geschreven. En oja je hebt €7,50 betaalt voor kaart en standaard staat er altijd €5 op;) staat ook op de buitenzijde van het pakketje. Succes