Waarom is mijn instagram niet hetzelfde als op een andere android?

Mijn instagram foto-edit plek is niet hetzelfde als de foto-edit plek bij een vriendin van mij. Zij heeft een samsung galaxy s 3 en ik een samsung galaxy y. Zij kan veel meer aanpassingen dan ik! waarom kan ik die niet? :(

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leonz
11 jaar geleden
Omdat Apple en android verschillend zijn

Het beste antwoord

Waarschijnlijk heb je op jouw android telefoon nog gingerbread (2.3) draaien. Op de S3 draait Ice Cream Sandwich (4.0). Ik heb zelf ook gemerkt toen ik mijn gsm deed updaten naar 4.0 dat veel programma's ineens een iets andere indeling en look kregen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar het rare is.. er is geen update beschikbaar zecht mijn telefoon...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan kloppen. Voor 2.3 is gewoon een andere versie dan voor 4.0.