Is er al een jailbreak voor ipod voor ios 6?

Is er al een jailbreak van ios 6? Voor een ipod touch 4.

Toegevoegd na 17 minuten:
en nog een extra vraag: Zit er verschil in een jailbreak via de computer en een jailbreak via http://www.jailbreakme.com/ en kan het kwaad via die site op ios 6?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ja, die is er inderdaad. Kijk hiervoor bij de bron die ik er bij hebt gevoegd.

Wel kan ik je vermelden: Dit is nog niet een volledige jailbrea. Het is namelijk de tethered versie, wat betekent dat je jailbreak weg is zodra je je ipod uitschakelt, herstart of als de batterij leeg is. Op dat moment moet je 'm weer jailbreaken.

De untethered versie, oftewel de volledige versie van de jailbreak is onderweg, maar er is nog geen verwachte datum gegeven. Reken overigens maar dat je minimaal nog tot kerst mag wachten.

In beide gevallen zijn de mogelijkheden het zelfde, het enige verschil is het kunnen uitzetten van het apparaat.

Toegevoegd na 10 minuten:
Ik was nog een stukje vergeten:

Je hebt ook nu al een semi-untethered jailbreak. Dat is een jailbreak en dan kan je je apparaat wel aan en uit zetten maar als je apparaat dus uitgevallen is of je hebt hem uitgezet en je doet hem daarna weer aan. Dan werkt:
- de appstore
- safari
- mail
- cydia
- alle jailbreaks apps en tweaks
Deze werken dan niet meer! Dus dan moet je hem weer een reboot geven met je programma op je computer. Zie het als een vorm van SOS, zodat je nog wel kan bellen en smsen en sommige apps wilt gebruiken.

Aldus: Wierdsmits

Toegevoegd na 19 minuten:
Als ik me niet vergis is er inderdaad een verschil tussen JailbreakMe.com en de reguliere computerprogramma's. Het verschilt ligt 'm namelijk in de ondersteuning.

Als ik me niet vergis ondersteunt Jailbreakme namelijk IOS6 nog niet en is het dus geen optie voor je.

Werkt het wel, dan is er geen verschil. Je iPod zal alsnog in een tethered staat komen, waardoor je niet kan herstarten, zoals eerder genoemd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed antwoord alleen 1 ding vergeten.
Je hebt ook nu al een semi-untethered jailbreak. Dat is een jailbreak en dan kan je je apparaat wel aan en uit zetten maar als je apparaat dus uitgevallen is of je hebt hem uitgezet en je doet hem daarna weer aan. Dan werkt:
- de appstore
- safari
- mail
- cydia
- alle jailbreaks apps en tweaks
Deze werken dan niet meer! Dus dan moet je hem weer een reboot geven met je programma op je computer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat klopt inderdaad, dat ben ik vergeten. Echter is dat puur een 'SOS'-achtige functie en heb ik liever geen jailbreak dan een (semi-)tethered jailbreak. Echter is dat in deze vraag de keus van de vraagsteller. Ik vermeld wel je antwoord erbij!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is dat niet een soort van emulator, die niet kan booten die tethered versie? Ik heb zelf een android toestel, maar ik jailbreak ze regelmatig voor vrienden. Echter ios 6 heb ik nog niet gedaan.

Andere antwoorden (3)

Ja dat kan met de a4.
Zie bron voor info en download links :)

Toegevoegd na 1 minuut:
Zoals hier boven is gezegd, de jailbreak is inderdaad tethered.

Dit betekend als je je iPod uit zet moet je hem opstarten via je PC.
Dit is overigens erg simpel zolang je de software er bij houd waarmee je hem hebt gejailbreaked.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, sinds pas zelfs al untethered (zonder aan de pc te hangen bij opstarten voor jailbreak tools)! in de link staat hoe je het kunt downloaden. veel succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij is beschikbaar maar helaas alleen tethered
Tethered bedoelt: als je je apparaat uit Zet werkt Cydia en je tweaks niet meer dan moet je hem overnieuw rebooten bij untethered hoefd dat niet voordat dat uitkomt la. Hè wel ff wachten tot kerst of eerder