ik ben men ipod wachtwoord ( cijfercode) vergeten ! wat nu ?

Ik heb men ipod een tijdje niet opgeladen omdat ik niet zo veel tijd had ! Nu dacht ik ow ik zal hem nog is opladen ! Maar ik zag de het codeslot komen en ik dacht ouuuw dat ben ik vergeten ! dus als gevolg kan ik niet meer in men ipod ! Heeelp

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik heb eigenlijkk maar één antwoord: surf naar de Apple Online Store of bel de Apple helpdesk 0800 0200 570.
Succes!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan je ipod op DFU mode zetten. Het nadeel ervan is dat je ipod dan op fabriekstand komt waardoor je al je bestanden kwijt bent. Als je op youtube DFU typt krijg je veel films hoe ze dat doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet hem resetten
Het nadeel hiervan is dat je alle liedjes kwijt bent en je alle apps opnieuw moet installeren.
Maar als je een backup maakt kan je die weer terug zetten.