De iPad 4 heeft onder andere de nieuwe Lightning-connector (die ook op de iPhone 5 zit) en een snellere A6X processor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat verschil is marginaal maar is er wel:

1 niveau hoger
2 gram zwaarder
0,3 GHz sneller
speciale stekker
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En de frontface camera is ook iets beter geworden
Het verschil tussen de iPad 3 en de iPad 4 zit 'm vooral in de snelheid van het apparaat. De iPad 4 beschikt over een Apple A6 chip, welke tweemaal zo snel is dan de A5 chip. Ook heeft de iPad 4 een Lightning connector, die we kennen van de iPhone 5.