Als je een Eye TV Mobile wilt kopen en deze is alleen in het buitenland te krijgen is hij dan hier ook te gebruiken ?

Dit is een stick waarmee je op je smartphone of ipad TV kunt kijken. Alleen is hij volgens mij nog niet in Nederland te koop wel in het buitenland. Maar kun je hem toch gewoon ook hier gebruiken als je hem daar zou kopen.
De app die je nodig hebt kan ik via google play wel downloaden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het is een DVB-T ontvanger, en daarmee kun je in Nederland dus alleen Nederland 1/2/3 ontvangen plus 1 regionale zender. Voor alle andere kanalen heb je een smart card nodig, en die kun je natuurlijk niet in je smartphone steken.
gvrox