Nee, dat kan niet zomaar, of je moet de hele harde schijf vervangen (bij een oude Ipod CLassic), of het flash geheugen (bij een mini). Technisch is dat wel mogelijk natuurlijk, maar niet gangbaar vanwege de hoge kosten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De enige mogelijkheid is een nieuwe kopen met meer Gb. Een aardige bijkomstigheid is het feit dat er net een nieuwe generatie is gelanceerd. De vorige gaat dan in de uitverkoop!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Binnenkort komt iextender uit. Dat is een uitbreiding van de iPhone waaronder meer intern geheugen. Wellicht maakt dat bedrijf ook iextenders voor je iPod. Zo niet, helaas..