Wifi wachtwoord te lang voor samsung galaxy Y?

ik wil mijn wifi aan mijn telefoon koppelen maar als ik het wachtwoord wil invoeren past de laatste letter er niet op
mijn wachtwoord is 64 tekens lang.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
64 tekens?! Wat bezielt je? :|

Antwoorden (4)

dan maak je toch een iets korter WW ?
64 tekens is wel erg overdreven lang
capthavoc
11 jaar geleden
Je moet maar je wachtwoord veranderen. Dan kan je wel verbinding maken. Maar je hebt ook andere mogelijkheden om je telefoon te verbinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het nou om bank gegevens of andere dingen ging kon ik 64 tekens nog wel waarderen maar voor een wifi netwerk wel een beetje teveel overdreven neem aan dat je weet hoe je wachtwoord veranderdt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
64 tekens letters cijfers voor 1 ww? voor je wi-fi aansluiting heb je meestal maar 10/15 voor nodig. neem aan dat het ook wel echt het wachtwoord is?