waar kan je het best en het goedkoopste onbeperkt internet kopen dat je maandelijks kan opzeggen?

zie vraag

Toegevoegd na 1 minuut:
voor samsung galaxy s plus

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onbeperkt... Haha, ga je eerst maar verdiepen in dit onderwerp.
Tip: onbeperkt bestaat niet meer

Het beste antwoord

*Bliep. Zo heet de provider. De website www.bliep.nl werkt nu even niet om de één of andere reden. Maar te koop bij o.a. Phonehouse, Kijkshop en Free Record Shop. Ideaal! Zeker voor mensen als ik die geen abo willen. Lees ook bv. het stukje van de consumentenbond. Ben pas gebruiker sinds een uur of twee. Maar vooralsnog werkt het! Google maar eens op *bliep.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nergens. Dit bestaat namelijk niet. Je kunt het beste een 500mb internet nemen. Dat is genoeg voor alles behalve YouTube of andere streaming dingen. Anders hebben ze nu ook dacht abonnementen voor 2 jaar waar je 10gb krijgt en daarna super traag internet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vodafone web + sms is een aanrader.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
'Je kunt het beste ... nemen' is jou mening... de gemiddelde internet gebruiker heeft aan 500 mb genoeg maar sommigen eronder en sommigen hoger
Bij ben.nl kan je een maand contract nemen. Kan je elke maand veranderen of opzeggen!