Dat is nog niet mogelijk, al zijn er wel plannen in die richting. Je kan wel je sim-kaart laten blokkeren, maar het toestel zelf nog niet. Er schijnen ook speciale apps voor in de maak te zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat voor provider heb je?

Ik kan namelijk via mijn vodafone account gewoon op elke pc inloggen op de vodafone site, en de telefoon blokkeren/deblokkeren op afstand, en zelfs de locatie zien.

Toegevoegd na 5 minuten:
P.S.
Dit is dus geen sim blokkade, maar echt de telefoon zelf, je kan dan niks met de telefoon voordat je de deblokkeer code op de site via pc, of op de telefoon zelf invult.