Is sommige apps krijg ik te zien:504-gateway timeout. Wat is dit?

Het gaat om een iphone(4s)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat heb ik ook op dit moment! Bij goeievraag app ook. Woon jij ook in Zuidholland?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik woon in Utrecht en had het vanmiddag/begin van de avond ook eventjes. Het is nu weer over.
Bad Gateway houdt gewoon in dat de server waar informatie vandaan gehaald wordt eventjes traag is of (te) laat reageert (Gateway Time-Out). Hier kan je als client niks aan doen.

Antwoorden (2)

Dit betekend dat de server waar jij je info vandaan haalt te traag reageert op het verzoekje vanaf jouw iphone.
Dit kan te maken hebben met een overbelasting van de server kant.

Dit is doorgaans iets waar jij niets aan kan doen.

Later nog eens proberen!
11 jaar geleden
Het kan ook wel eens zijn dat als je dit heb dat er een foutje in je case of werkgeheugen zit waardoor het laden te traag gaat en je dit fout nummer te zien krijgt.
Sommige apps maken gebruik van je browser case (te minste bij mijn telefoon, geen apple btw).

Dus leeg je browser case en als dat niet helpt, zet je telefoon eens aan en uit.

Mocht dat geen oplossing zijn maar toch willen weten of meer mensen er last van hebben, google dan eens naar "de naam van je app" + "storing" of naar "de naam van je app" + "504 Gateway Timeout"

Als je dan heel veel oude resultaten krijgt kan je bij het optie menu kiezen voor hoe lang geleden de site voor het laatst is bijgewerkt.