Ik probeer de iOS 6 op mijn iPhone te downloaden maar elke keer dat ik dat doe stop het ongeveer na 60 procent laden.wat kan ik er aan doen??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je je iphone gejailbreak en hoe update je hem? Via wifi of itunes?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hij is gejailbreakt en ik doe het via wifi

Het beste antwoord

Of je heb de USB aan de voorkant van de pc zitten eb niet in de achterkant. Aan de voorkant kan hij minder dan wanneer je hem aan de achterkant aansluit. True story
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarscheinlijk ligt het aan dat je niet genoeg geheugen hebt.. Dan sou je dingen moeten verwijderen, maar dat zou ik niet doen. IOS6 is niet spectaculair.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee er stond dat ik 2.5 gb nodig heb om het te downloaden dus ik heb ruimte gemaakt maar nog steeds krijg ik steeds het zelfde probleem.
Dus ik geef het ook op. Ik ga het niet meer proberen.
capthavoc
11 jaar geleden
Ik weet niet of je elke keer dat je het probeert opnieuw een melding krijgt over hoeveel ruimte het nodig heeft
(ik meende iets van 2 gig)
verwijder gewoon wat muziek en zet deze later weer terug
maar idd de update is niet spectaculair anders