Waar kan ik Baseband chip repareren voor iPhone 4?

Ik heb last van de 'No Service, No WiFi, No bluetooth' syndroom. Mijn iPhone 4 is nu een tijdje onbruikbaar en kan alleen gebruikt worden als iPod. Na meerdere bronnen gelezen te hebben, is de fout ontstaan door een failure van de baseband chip of iets anders bij de mainboard. De vraag is nu waar ik zulke reparaties kan laten doen. Ben hier in Rotterdam al geweest bij meerdere winkels maar krijg alleen nee te horen. Van sommige krijg ik zelfs te horen dat t niet mogelijk is, terwijl er genoeg andere mensen zijn die mainboard hebben laten repareren.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

De baseband chip is een BGA chip, Kijk eens bij iemand die dat kan solderen...

Zoek naar reballing BGA
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je moederbord kapot is en niet te repareren valt, heeft bijna geen zin om nieuwe moederbord te halen.
Dat is het hart van je toestel en voor die prijs als je er een vind kan je bijna net zo goed een 2e handse op de kop tikken.
Het is niet ondoenelijk, alleen zeer prijzig.

http://www.iphone-defect.nl/2012/07/iphone-moederbord-repareren/

voor de dhz
Losse onderdelen......
http://www.i-completer.nl/Webwinkel-Product-5508666/Motherboard-shield-iPhone-4.html