Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Komt er nog een nieuwe smartphone uit in de samsung galaxy s reeks?

Ik zou nu nog een samsung galaxy s3 willen kopen, maar weet dus niet of het wel slim is. Als er binnen een paar maanden een nieuw model uitkomt, ga ik de s3 zeker niet meer kopen en wachten op hem. En heeft iemand ook ervaring met die gsm, of hij goed is? Pluspunten, minpunten,...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
782
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik vind de galaxy persoonlijk wel mooier qua vorm, en btw.. Ik heb gelezen dat er ook nieuwe kleuren komen van de sgs3. Een zwarte, bruine, grijze en rode. Wanneer komen deze uit? Of zijn ze al beschikbaar?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De note2 vind ik te niet zo mooi omdat hij rechthoekig is, net een tablet... En is de titanium gray-versie al te koop in de MediaMarkt? Die vind ik wel mooi ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in februari komt de s4
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is dat bevestigd? Of een gerucht? Want dan wacht ik zeker tot februari ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik de s3 nu wil kopen, wil ik graag de titanium gray, waar kan ik hem vinden in België?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je wilt blijven wachten voor de nieuwste model kan je in deze tijd lang wachten. Natuurlijk komen er steeds nieuwe modellen, maar de s3 gaat zeker een aantal jaar mee, dus de keuze is aan jou of jij de nieuwste van de nieuwste wilt kopen, maar ik zie het doel daar echter niet van in(natuurlijk snap ik best wel dat men het wilt "showen", but besides that....)

pluspunten:

+mooie scherm met HD res.
+goeie processor
+16gb interne opslag excl. extern

minpunten:

-Loopt achter qua software (android 4.0)
-Prijs

wat ik persoonlijk vind:

Te veel mensen willen nu de gehypte s3 hebben, daarom ik dus niet. Ik vind mijn galaxy nexus met jelly beans nog steeds leuker. En ik zal nooit optimaal gebruik maken van de hardware die in dit mooie apparaatje is gestopt en loop erg achter met software.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ga denk ik maar voor de galaxy s3. Ik vind het een supermooie gsm, en ook dat hij zo'n groot scherm heeft. Maar liefst wil ik de titanium gray model, waar kan ik hem vinden in België? In de buurt van Hasselt/Limburg liefst
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet zo uit m'n hoofd dat t mobile hem aanbied i.c.m een abonnement. Los of andere winkels heb ik geen idee, sorry.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jammer ;( ik wil hem wel zonder abbonoment. Als ik hem toch niet vind, neem ik wel de pebble blue, die is ook mooi ^^
Erg bedankt !

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding