Bestaat er een app in de appstore waar je filmen stop kan zetten? Het liefst gratis.

Ik wil een paar fragmenten filmen met mijn iphone 4 maar het is wel zo makkelijk als ik met een app filmen stopzet. Of dat ik het in 1 keer film en dat stukjes eruit knip. Is er zo een app mischien? Voor vragen reageer!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb goede ervaringen met Istopmotion. Niet meer gratis, maar wel goede stop-motion! Een hoop leuke ani's mee gemaakt met toastjes op een tafel.

Maar volgens mij zoek je een volledige film-editingsuite zonder moeite?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt en ik heb al de app gevonden die ik zocht. 360movie. Die app kan namelijk het filmen op pauze zetten en dat zocht ik.