Je zou iets specifieker moeten zijn over je klacht. Misschien kan je terug naar de winkel waar je de telefoon hebt aangeschaft?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer eens buiten je eigen wifi-verbinding thuis om, te kijken of je met een ander wifi-netwerk wel verbinding kan maken.
Bijvoorbeeld bij de Mcdonalds, hier heb je altijd gratis wifi en zonder dat je een wachtwoord oid hoeft in te toetsen.
Als dit ook niet werkt, kan het zijn dat je wifi-antenne defect is in je telefoon en dan moet je die laten repareren.