Je hebt verloopkaartjed voor een mini se kaartje. Je steekt dan je mini sd kaart in een grotere, standaard sd kaart en die past in je samsung tablet.

Toegevoegd na 3 minuten:
Hierbij een link naar zo'n mini sd kaartje met een verloopkaart. (adapter)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zwembad
11 jaar geleden
Volgens mij heb ik zo`n verloopkaart. Deze zit met de micro kaart in mijn camera. Deze past niet in zijn totaliteit in mijn tablet. Alleen het microkaartje past in mijn tablet. Op de tablet staat ook een afbeelding van zo`n kaartje en hoe je die erin moet schuiven.Wat ik vervolgens moet doen weet ik niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het niet lukt kun je altijd nog gewoon een usb kabel op je camera aansluiten en dan de foto's via de kabel uploaden?