Als je met een smartphone met telefoonkaart op internet probeert te gaan, wat kan er met je beltegoed gebeuren?

Je kunt met je smartphone via wi-fi op internet, maar wat gebeurt er als je probeert contact te maken met internet buiten je wifi punt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dan gaat het van je beltegoed af. Dat kan aardig oplopen afhankelijkvan provider en data-instelling.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat kost dan bv 1 mb in verhouding tot belminten?
Kost je VEEL bet te goed . Dus zelfs als je het niet probeert maar indien data roaming en 3 g niet uit staan zoekt het toestel contact ! En ja dat kost geld . Dus een prepaid tel kaart in een iPhone 3GS gebruikt beltegoed in dien je niet 3G en data uit zet . En ja best veel .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe zet je 3G uit op een blackberry?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beste Brabander , bij instellingen , kan je diverse wifi of 3 g instellingen uit of aan zetten ik weet niet of dat voor iedere bb zo is . Ik heb het net bij een BB gebruiker even gevraagd :) . Ja ik ben een iPhone gebruiker dus van daar dat het langer duurde .
Nee een bedrag maandelijks iets van 9,50 gaat verder niet van je beltegoed af. Je moet wel binnen je mb's blijven. Dus geen streaming aan ..