Kan je vanuit NL in de amerikaanse Apple store de nieuwe iPod touch bestellen? Daar is ie namenlijk veel goedkoper.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan hem daar bestellen, maar dan moet je hem wel zelf gaan ophalen. De Apple store USA verscheept namelijk niet naar Nederland, waarom zouden ze ook? In Nederland zitten ook Apple stores.

Ook betaal je nog inklaringskosten, omzetbelasting, verzendkosten en met een beetje geluk nog importheffing.
Ik zou hem dus gewoon hier kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja dat kan, of die werkelijk veel goedkoper uit zal vallen is maar zeer de vraag:

invoerrechten (Douane)
andere oplader kopen

Deze vraag is al eens gesteld en de conclusie was dat je die beter in NL kan kopen (geen rompslomp).